Saturday 30 April 2011

campaign 1 : Introduction To The Designers

FeyzaFiena


Certa di sebalik cerita

Bila sesuatu dibuat dengan penuh passion pasti keputusannya superb! Begitu jugak dengan FeyzaFiena, bila kami lakarkan sesuatu itu dari hati sesungguhnya  kepuaasan itu terpancar di end product kami.

Koleksi kali ini lebih banyak menjegah kepada bagaimana anda berpadanan dengan warna dan juga lebih tepat lagi suai gaya dengan sempurna. Bagi FeyzaFiena, sesesbuah busana itu akan nampak WOW jika ada sesuatu yang bias dihighlightkan dan juga dapat menonjolkan kelebihan si pemakai. Dengan gaya yang agak sedikit berbeda, anda akan tampak lebih menonjol dengan lebih biasa. Cuma persoalannya lebih tergalas dibahu anda.


Bila di jengah rumah-rumah fesyen antarabangsa, kami kagum dengan gaya dan interpetasi mereka bermain dengan warna,mencedok semua dan melakarkan di busana. Sungguh superb! Kadang-kadang bila kita melihat sesuatu yang lebih bagus, kita akan berusaha ke arah itu, oleh itu wanita-wanita di luar sana, rajin-rajin kaji gaya yang sesuai untuk anda! Kerna hanya anda sahaja yang tahu WOW factor dalam diri anda
.
Ayuh keluar dan hightlightkan gaya anda!



kaftan bercorak dengan potongan ringkas! membina keyakinan

dress yang dipadankan bersama jacket potongan elegant 
its polka with long skirts! simple dan casual

groove,dress yang loose dipadankan bersama lilitan tudung yang berbeda

gaya minimal, anggun terserlah!



2 comments:

  1. as salam.. love yr designs.. cuma.. bila pakai turban tu kan nampak leher.. maknanyer da nmpk aurat kan.. kalau bole kita promote more to tutup aurat, not just fashion.. skrg kan byk snoods yg tutup leher.. just my 2 cents.. harap bole take it positively, sister.. as salam..

    ReplyDelete
  2. salam aina...tq so much for your opinon..insyaAllah pihak kami akan mengambil pandangan anda...yer betol...mmg bnyk snoods yg menutup leher...maaf kami masih hijau lagi...terima kasih yer

    ReplyDelete