Wednesday 15 June 2011

tranformasi gaya, sila baca jika anda mahu tampil berbeza!

assalamualaikum semua...


bila bercakap mengenai gaya, masing2 mempunyai interpetasi yang berbeza, masing2 mempunyai ideologi untuk dibanggakan,tetapi adakah anda tahu apa yang terbaik untuk anda?  menurut Sharlyn Stanfford pengarang buku Personal Imaging For Women, image adalah penentu identiti seseorang itu, jadi jika anda lakarkan imej yang tidak bersesuaian dengan diri anda...and...its a big OPPSSS..

Imej menggambarkan diri anda, mencerminkan siapa anda dan menerangkan kepada masyarakat siapa anda secara tidak langsung, percaya atau tidak kadang-kadang cara pemakaian kita menggambarkan ideologi atau pemikiran kita, oleh itu anda haruslah menggunakan teknik pemakaian yang betol kerana imej andalah adalah diri anda..

di bawah sini adalah contoh pelanggan yang FeyzaFiena telah "transformkan" oleh stylist Fiena, setelah berbincang mengenai tentang apa yang pelanggan sukai, kami terus aturkan gaya yang bersesuaian, Yana adalah seorang ibu yang mempunyai 5 cahaya mata, seorang ahli perniagaan yang menjalankan bisnes kecantikan dan mencari gaya yang bersesuaian untuk sesi makeover serta gaya harian. Bermula dengan pemilihan pakaian yang bersesuaian dengan bentuk tubuh, warna serta padanan hijab yang mudah dan kemas, Puan Yana kini sudah banyak berbeza, Alhamdulilah dan tahniah pihak FeyzaFiena ucapkan kerana sudah berjaya mentransformasikan dirinya!



Kak jue atau Jue Bastamam juga merupakan ibu kepada 5 cahaya mata, dulu gayanya tidak pernah lekang daripada tudung serkup,warna polos,baju berbunga-bunga serta tidak dilupakan "bling-bling" wajib yang menghiasi tudung serta baju...setelah berbincang dengan lebih details, kami mahu kak jue cuba sesuatu yang baru,segar serta elegant..dan Alhamdulilah setelah ditransformasikan, kak jue tampil sangat2 berbeza, nampak lebih muda dari usia...dan yang lebih ampuh...kak jue nampak lebih berkeyakinan serta anggun...jangan tidak tahu kak jue sudah berusia 40 tahun....kenapa kalau beliau buleh berubah tetapi anda tidak? ayuhhh tetapkan gaya anda sendiri...



jika anda mahu berubah tapi tidak tahu bagaimana? ayuhh jangan tunggu lagi sila hubungi  saya fina 017 3529942 atau email shsafina@gmail.com untuk mengetahui langkah-langkah yang seterusnya...

2 comments: