Saturday 30 April 2011

siapa kami?



ketika menulis nota ini, saya blank! 
Kerana terlalu teruja untuk menulis nota pertama di ruang muka ini. feyzaFiena, terhasil daripada gabungan nama fashionista yang sangat cintakan keindahan dan keunikan dalam berbusana. Feyza adalah nama creative director yang lincah dan tegas idealistiknya tentang fashion. Bagi Feyza apa yang penting dalam fashion,setiap gadis dan wanita itu perlu ada identity diri serta mempunyai taste yang personal bagi menggambarkan diri sendiri! Fiena, seorang yang sangat gemarkan fashion yang simple,elegant dan yang paling penting mempunyai kualiti yang terbaik. 

Dengan gabungan dua gadis ini, maka terhasilnya FeyzaFiena dan bersesuaian dengan moto kami iaitu “we cater your needs”


FeyzaFiena "we are different"


Yes! Kami unik..! ketika perbicangan dua sahabat ini, pelbagai idea tercetus dan hasil daripada itu kami keluarkan teori kami sendiri dalam bidang fesyen! Its Muslimah Chic! Di FeyzaFiena kami mementingkan gaya yang anggun,elegant serta pada masa yang sama kami selitkan element “chic” di setiap rekaan kami. Selain daripada itu kami juga memandang berat mengenai konteks Muslimah itu sendiri,jadi setiap rekeaan yang terhasil adalah adunan terbaik dari segi tuntutan agama sealiran dengan fashion yang terkini.






Fiena



pic credit to : Harris Daniel from HD PhotoGraphy

1 comment:

  1. 'Feyza adalah nama creative director yang lincah dan tegas idealistiknya tentang fashion' -- Good.. keep it up.. hope to see more..

    ReplyDelete